Velkommen innom, legg gjerne igjen en hilsen. Da blir jeg kjempeglad!

søndag 20. februar 2011

Hesteeieren

Som tenåring hadde jeg og søstrene egen hest, med stall i et villastrøk. Husker vi måtte gå rundt til naboene og innhente tillatelse før vi fikk klarsignal fra foreldrene våre.
Jeg som hele tiden har tenkt (og sagt) at når ungene blir store skal jeg ha hest igjen, jeg eier ingen hest....
mens gubben derimot som aldri hadde så mye som striglet en hest før ( så vidt sittet på en i 6årsalder), han har 2 Dølahester og tenker hest nesten 24/7....Rart åssen ting ordner seg.


første  kjøretur
For 5 år siden jobbet gubbelure på en gård og eieren av gården kjøpte seg en traver. Gubben min ble bitt av hestebasillen og i februar 2006 hentet vi snille, gromme Bergums Blesen. En rød vallak med hvit bless. 


Blesen første kveld hjemme hos oss.
Høsten 2007 kjøpte gubbelure og yngste sønnen ei Svart nydelig hoppe på 1 år. Håggå Troya og gleden var fullkommen ♥



Nydelige Troya
Og jeg Ja jeg koser meg i glansen ♥


1 kommentar: