Velkommen innom, legg gjerne igjen en hilsen. Da blir jeg kjempeglad!

søndag 27. februar 2011

Supert helgebesøk♥



I dag har jeg hadt supert besøk. Alle tre guttene mine har vært på revejakt kurs i helgen og da passet det bra å få overnattingsbesøk av ei jeg er tante til. Hun er ei blid og morsom jente på åtte år. Vi har det kjempe trivelig i lag.

.

Hun er sporty, pratsom, veldig morsom og er ei skikkelig hestejente
J og Blesen i fint trav.
Full fart !
Se så gode venner ☺
Så hvis du leser dette, Tusen takk for en herlig dag i sammen med deg ♥

3 kommentarer:

  1. heisann tante:)det var morsomt og vere hos deg<33 det var fine bilder det er bra du har meg og det er bra jeg har deg<3hilsen meg:)hilsen Julie

    SvarSlett
  2. hei annonym
    ja ikke sant, det er så bra å ha hverandre. Bestevenner for alltid!klem fra tante

    SvarSlett