Velkommen innom, legg gjerne igjen en hilsen. Da blir jeg kjempeglad!

lørdag 12. mars 2011

trøblete knær

Eldstesønnen fikk kneet ut av ledd to ganger i sommer, Å jeg kan skrive under på at det er J****** vondt, verre enn å få unger til og med. De som kjenner oss og familien, vet at dette er en familiesvakhet. Så "shaked" knær, det har han arvet etter meg. Så jeg visste at det er bare en løsning og det er operasjon.


Onsdag ble han operert, og det går veldig bra. Spiser nok litt paracet, humper på krykker og har i helga vært på både Lan, kurs i Motorklubben og på besøk hos en kompis.

Vi møtte opp på Sykehuset kl 7.30 og allerede 08.10 ble han trillet ned på operasjonsstua.
Tror jeg grudde meg mere enn det han gjorde.
Jeg gjorde noen små ærener nede på Tynset og skyndte meg tilbake til sykehuset. Så når de kom trillenes opp med han til overvåkningen, så stod jeg klar og pilte bort til sengen hans;)
Han gløttet på øynene og frøs på tærne sine, gutten til mamman sin.
Så sovnet han igjen. Ikke ofte en mamma sitter å ser på sønnen sin som sover, heldigvis egentlig.
Han er 17 år, kjempekjekk og det er første gangen jeg er med han på sykehus.
Hele mammahjertet mitt blir fylt av kjærlighet og takknemlighet.♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Huff ikke noe moro når det er barna som skal igjennom noe! Hils god bedring til han :)

    SvarSlett